Borang Pesanan/ Order's Form

Nama / Name:
Number Telefon / Phone no:
Alamat Email / Email Address:
Alamat Rumah:
Negeri / State:
Cara Pembayaran / Mode of Payment: Maybank
CIMB
Wang Pos
Harga pos / Postage fee:
Kod Pesanan / Item code:
Promosi / Promotion:
Pertanyaan / Questions:

Create a web form here

Follow Us


:: ELEGANT MINI DRESS:: RM34.90




Fall in love with this cute mini dress. Simple and elegant, this casual dress is perfect for weekend.
Have 2 colors:

- blue
- pink

::JUBAH MODEN BERKUALITI SEPERTI DESIGN DI MAJALAH:: RM195.00::
































Sangat ekslusif dan rekaan moden dan mempunyai 5 saiz, XS, S, M, dan L.
Kain bahagian dalam bercorak dan Chiffon plain di bahagian luar.

Size yang di cadangkan adalah seperti di bawah.

SIZE::

DADA
XS: 35.5'
S: 37'
M: 39'
L: 41'

PUNGGUNG:
XS: 38.5'
S: 40'
M: 42'
L: 44'

::POLKADOT DRESS:: RM29.90::


A delight to wear and be seen in our pretty polka dot dress.Cotton. 6 colors:

- red
- black
- dark blue
- pink white
- pink
- white purple














SHAWL LOVER 6










RM9.90 ONLY...( UTK PEMBELIAN SHAWL SHJ)

RM75.00 ONLY (UNTUK 10 SHAWL)

APABILA ANDA MEMBELI BAJU DI SHOP KAMI, ANDA HANYA PERLU MEMBAYAR SEBANYAK RM9 UNTUK PESANAN SHAWL..
...
MUAX...****.....LUV ELLY...***

Cara Untuk Kurus Tanpa Ubat-Ubatan

  • Jangan berlapar. Makanan memberi kita tenaga dan bila kita menggunakan tenaga kurang dari apa yang kita ambil, tubuh akan terkejut. Tubuh akan mula membakar ‘muscle‘ (otot) untuk menggantikan makanan. Ini menyebabkan kadar metabolisma tubuh menjadi rendah. Bila anda tidak tahan berlapar, pada kebiasanya anda akan makan dengan lebih banyak. Pada masa ini, walaupun tahap pengambilan makanan anda telah kembali ke paras normal, tetapi metabolisma tubuh masih lagi rendah. Ini menyebabkan ia tidak membakar kalori pada tahap yang sama lagi.
  • Ambil sesuatu yang pahit sebelum makan. Minumlah kopi dan kumur beberapa saat sebelum makan. Cara ini menyebabkan tekak merasa pahit dan menghantar isyarat melalui otak bagi menggalakan rembesan enzim dan asid HCL. Kekurangan enzim dan asid HCL di dalam perut boleh menyebabkan ketidakcekapan penghadaman.
  • Minum 8 gelas air sehari. Air mengurangkan selera makan anda secara semulajadi dan membantu badan memetabolisma simpanan lemak di dalam tubuh. Sebelum makan makanan yang berat-berat, cuba minum air, pasti anda tidak akan makan dengan banyak.
  • Elakkan minum minuman yang bergas. Minuman bergas biasanya mengandungi 7-8 sudu gula dan tidak baik untuk kesihatan tubuh.
  • Kurangkan pengambilan garam. Pengambilan garam yang tinggi menggalakan penangkungan air. Mengurangkan pengambilan garam bermakna badan anda menangkung sedikit air. Ini bermakna anda kurang berat yang disebabkan air.
  • Ambil sarapan pagi. Anda juga boleh menurunkan berat badan dengan pengambilan sarapan pagi. Menurut satu kajian, mereka yang tidak mengambil sarapan pagi lebih cenderung untuk gemuk berbanding dengan mereka yang mengambilnya. Bagaimana ia terjadi? Sarapan pagi menstabilkan hormon dan paras gula di dalam darah. Kadar metabolsima juga meningkat untuk membakar kalori.
  • Makanlah dengan perlahan-lahan. Nikmatilah makanan dengan perlahan-lahan dan jangan gopoh. Kerana apabila kita makan secara perlahan-lahan, tubuh akan menghantar isyarat menunjukan kepuasan.
  • Biar makan kerap dengan kuantiti yang sedikit – daripada makan hanya sekali dua tetapi dengan kuantiti yang banyak.
  • Jika anda terasa ingin makan snek atau makanan ringan, beruslah gigi anda atau kunyahlah gula-gula getah. Rasa mint atau berangin di mulut akan membantutkan selera anda.
  • Kurangkan pengambilan marjerin, mentega dalam makanan anda. Kalau boleh, usah ada di dalam peti ais anda.
  • Cara memasak paling baik untuk mengurangi jumlah kalori dalam makanan adalah merebus, memanggang atau mengukus. Khusus untuk sayuran, anda boleh menumisnya dengan sedikit minyak (misalnya satu sudu minyak masak). Hindari minyak atau lemak haiwan
  • Kurangkan pengambilan gula kerana setiap satu sudu gula mengandungi 32 kilokalori. - imam khalid

5 MAKANAN BAIK UNTUK KULIT

Kita mungkin membelanjakan sebagian besar gaji untuk serum dan krim mahal yang menjanjikan kecantikan kulit. Namun percayalah, produk mahal itu tak akan banyak membantu tanpa ditunjang makanan sehat yang bersahabat dengan kulit.
Jom, kita cek ♥♥→

Ikan
Ikan berlemak seperti salmon, tilapia, dan cod sangat kaya dengan asam lemak omega 3. Kulit anda akan berterima kasih karena terjaga kelembabannya dan tak mudah iritasi. Selain itu, sejumlah ikan (cod dan salmon) kaya dengan vitamin D yang penting untuk tulang. Bagi yang vegetarian sepenuhnya, mungkin perlu menambahkan suplemen vitamin D harian.

Teh hijau
Teh ini tidak terlalu mahal. Anda boleh meminumnya rutin setiap hari karena teh kaya antioksidan yang berguna untuk kesehatan kulit. Minumlah setidaknya sekali sehari untuk elak penuaan dan radang kulit.

Brokoli
Kaya vitamin A, C, dan K, jenis sayuran ini memang sayuran super yang kaya manfaat. Vitamin A menurunkan produksi minyak, vitamin C merupakan antioksidan ampuh dan vitamin K membantu mencegah memar.

Minyak biji bunga matahari
Ia mencegah kekeringan kulit dan peradangan, juga penting untuk pembentukan prostaglandin, hormon yang mempertahankan semua sel tubuh bekerja dengan baik.

Almond
Almond tak boleh dilupakan untuk meningkatkan vitamin E di dalam tubuh, yang juga antioksidan penting untuk kesihatan kulit.Ia dapat meningkatkan kadar kelembaban vitamin tersebut di permukaan kulit.

Search This Blog